Veelgestelde vragen

Bestellen

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:

Ga naar het product van je keuze.

Klik op de button 'In winkelwagen.

Klik op 'Afrekenen' om te betalen.

Vul jouw gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens, Bezorgen, Betaalwijze, Afronden.

Aan het einde van de stap 'Betaalwijze', wanneer je de aankoop bevestigd, is jouw bestelling definitief.

Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.

Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.

Voor alle bestellingen ondanks de orderwaarde hanteren wij een gratis verzending.

Dat kan! In de verzending heb je de mogelijkheid om te 'Veranderen'. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres.

Wil je na afloop van het plaatsen van jouw bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice. 

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling is verstuurd kunnen wij helaas niets meer wijzigen.

Dat is vervelend! Mocht dit het geval zijn, dan is het handig om contact op te nemen met de klantenservice. Wij helpen je dan graag verder.

Betalen

Wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit is niet met een acceptgiro, maar met de bekende betaalmethode Klarna: Achteraf betalen.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw volgens het Nederlands & Belgisch tarief (21%).

Het is mogelijk om te betalen via de bekende en veilige betaalmethodes: 

IDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)

Mastercard

VISA

American Express 

Achteraf betalen met Klarna

Bancontact

Belfius

KBC / CBC Bank

Paypal

Dat is vervelend. Neem in dat geval even contactop met de klantenservice, wij helpen je graag verder!

Bezorgen

De levertijd van de bestelling staat ook in de orderbevestiging weergegeven.

De bestelling wordt verzonden op het moment dat de betaling bij ons binnen is,  wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 3 - 5 werkdagen af te leveren, daarnaast ontvang je een Track & Trace code waarmee je gemakkelijk de bestelling kan volgen.

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag nogmaals aangeboden.

Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. DPD/GLS doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal zeven dagen op het afhaalpunt blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons.

TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op jouw werk.

Ja, dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van de bestelling volgen.

Wij leveren enkel in Nederland, België en Duitsland. De levertijd voor bestellingen naar Nederland, België en Duitsland is 3 - 5 werkdagen, tenzij anders vermeld bij het product zelf.

Wij brengen je per e-mail op de hoogte wanneer de bestelling niet binnen de aangegeven termijn geleverd kan worden. Mocht je hier in de tussentijd vragen over hebben, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Enkele fabrieken zijn gesloten tijdens de zomer- en kerstperiode. Dit betekend dat er sprake kan zijn van een vertraging in de levering. Bestellingen met daarin producten die wij op voorraad hebben zullen hier geen problemen van ondervinden. Uiteraard stellen wij alles in het werk om de bestellingen zo snel mogelijk af te leveren.

Retourneren

De producten die je retour wilt sturen, moeten binnen 14 dagen bij ons zijn aangemeld per e-mail

Je kunt ervoor kiezen om de barkrukken weer bij jouw thuis op te laten halen, uiteraard is dit een vrijblijvende service van Barkrukje.nl! Het gaat als volgt:

1. Je meldt de retour bij ons aan

2. Wij geven jouw een aantal beschikbare ophaaldatums

3. Zodra wij akkoord hebben plannen wij een afspraak voor je in

4. Verpak je retourpakket in een geschikte verpakking (gedemonteerd)

5. Zet het retourpakket klaar voor de pakketbezorger

6. Is het retourpakket opgehaald? Stuur ons dan het ophaalbewijs en wij zullen direct het aankoopbedrag terugstorten

TIP: Wij adviseren de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

Je kunt er ook eventueel voor kiezen om het retourpakket zelf terug te sturen met dezelfde vervoerder als waarmee het pakket is geleverd. Wanner je pakket bijvoorbeeld door DPD is bezorgd dan kun je deze alleen retour sturen via een DPD pakketpunt. 

LET OP: Wij zullen de retourkosten hiervan niet vergoeden en ons vestigingsadres is niet ons retouradres! Neem daarom contact met ons op om te vragen naar het desbetreffende retouradres.

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan, inclusief de leveringskosten. Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. 

Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waar het bedrag van is afgeschreven. Het is niet mogelijk om hier een andere rekening voor te gebruiken.

Bij ons heb je een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van het product. Retourneren is gratis. Om je retourzending correct en snel te verwerken verzoeken wij je de aangegeven procedure te volgen.

Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen.