Klachtenregeling

Het kan zijn dat je ergens niet tevreden over bent. Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend en wij willen dit graag samen met jou oplossen! Wij willen je een goed gevoel geven als klant van Barkrukje.nl en met enthousiasme kunt spreken over onze barkrukken, onze klantenservice, de verzending en alles daaromheen! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Door middel van jouw klacht is het mogelijk om onze bedrijfsvoering nog beter te optimaliseren en daarom hoe gek het ook klinkt, handelen wij graag klachten af!

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Wij proberen zo snel mogelijk te reageren. Je ontvangt binnen 14 dagen inhoudelijk bericht.
  • Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
  • Wij komen onze gemaakte afspraken na.
  • Wij zullen de klacht als ervaring zien om dit in de toekomst te kunnen voorkomen.

Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

 

Vrijblijvende aanvraag indienen?

Wil je een aanvraag indienen of eerst meubel- of stofsamples opvragen? Dat kan via onderstaand aanvraagformulier. Beschrijf je wensen zo gedetailleerd mogelijk.

Barkrukje.nl

  • Adres

    Lange Amerikaweg 81
    7332BP Apeldoorn
    Gelderland, Nederland (geen bezoekadres)

    KVK: 74279888 BTW: NL002420796B79
  • 085 - 130 29 05

Openingstijden Ma-Vr 09:00-20:00
Zaterdag 10:00-17:00

Jouw winkelwagentje (0)

Geen producten in je winkelwagentje.